The Last Princess / Princess Deokhye


Merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. Bu gün sizi güzel bir film tanıtacağım şaka şaka kanal filan yok film tanıtıcam sadece.
Ben sadece film afişini ve filmin ismi nedeniyle  izlemeye karar verdim. Oldukça merak uyandırıcı gelmişti bana. Yazılmış özetlere gerçekten dikkat etmedim, sadece "tamam
bu filmi izlemeliyim" diye düşündüm. Ve şimdi pişmanlığım olmadığını söylemeliyim. Güzel bir film. Gözyaşlarınızı silmek için peçeteleri hazır tutun çünkü kesinlikle ağlarsınız.

Filmin Konusu 

1912'de doğan Kore, Japonya tarafından yönetildiğinde, Prenses Deokhye (Son Ye Jin), Joseon'un son kralından King Gojong'un (Baek Yoon Shik) en küçük kızıdır. Babası şüpheli koşullar altında öldürüldü. Daha sonra Japon yanlısı bir yetkili olan Han Taek Soo'nun (Yoon Je Moon) direktifinde 13 yaşında Japonya'ya taşınmak zorunda kalan Prenses Deokhye, Japon rejimi için siyasi bir kukla gibi kullanılmaya başladı. Bir gün, babası tarafından seçilen bir talip olan Kim Jang Han (Park Hae Il), Japonya'da ortaya çıkıyor. Japon ordusunda bir casus olarak yer alarak, kraliyet ailesini Japonya'dan Kore Cumhuriyeti geçici hükümetinin sitesi olan Şangay'a kaçırmak için bir plan hazırlamaya başlıyorlar.




Bu film yarı gerçek ve yarı  kurgu olmasına rağmen, yine de güzelce yazılmış ve çekilmiş bir film. Genellikle bu tür tarihsel ve biyolojik film türlerinde, işler biraz abartılı ve daha dramatize edilebilir. Hikayenin nasıl hızlı bir şekilde akıp geçtiğini fark etmeden izlettirmesi hoşuma gitti.  Abartılı aşk hikayesi yok - bu benim için önemli.  Genellikle, bu tür filmlerde kendimi nasıl bitirileceğini bilmek için kendimi zorlamalıyım. "Ah ... bu çok tipik" gibi hissettiğiniz bazı anlar olacak. Ama bu filmden nefret etmemi sağlamıyor. Hâlâ iyi bir seviyede, bu yüzden hala filmi seviyorum. Tüm atışlar için büyük bir alkış vermek zorundayım. Gerçekten iyi oynayan oyuncular ile çalışılmış. Sanırım yazar ve yönetmen de bir dizi alkışı hak ediyor.




Park Hae Il'i yaşlı bir adam gibi gözüküyordu filmde , A Muse filminde ki halini hatırlattı bana. Eski görünüşü o filmde daha inandırıcıydı. Son Ye Jin'in eski görünümü biraz zayıf görünüyor. O yaşlı gözükmüyor. Bunun yerine Ra Mi Ran'ın makyajını beğendim. Kim Jae Wook'un tekrar ekranda görünmesi güzel, ancak yalnızca kısa süre. Neyse ki yeni biten Voice dizisinde bol bol görüceğiz kendisini.


Tüm kıyafetleri çok sevdim. Beklendiği gibi, 50'li ve 60lıların modasını çok güzel yansıtmışlar. Ve prensesin aşırı derecede aksesuarı olmaması yaşadığı duruma göre gayet takılmaması iyi olmuş 









Ah ... şimdi asıl konulara gelelim.Bence film boyunca gösterilen Prenses Deok Hye yaşadıkları onun için gerçekten zor olmalı. Bahse girerim hayatı sefil anlar ile  doludur. En sevdiğim sahneler, Kral Youngchin'in sürgün esnasında kaçmasına karar verdiği ve Princess'ın Bok Soon'un yüzüne dokunmasının ardından, Kim Dae Myung'un karakteri son nefesinde Koreli bayrağını açmaya çalıştığı zamanlar. Biyografi'den   hoşlanıyorsanız, bu film sizin için güzel bir seçenek olabilir.Gözyaşlarınız kesinlikle sessizce düşecektir.
 Başta pek ağlamadım, fakat son sahnede deli gibi ağlamaya başladım. Prensesin nihayetinde sarayda ailesi ile tanışmasından sonra kendimden geçtim.


Sürgüne giderken herkesin kendisinden geçerek göz göre göre yollamaları beni yıkmıştı.


Bir insanın prenses olsun olmasın ülkesinden sürgüne gönderilip , yıllar geçse bile gerçek aşk ve sevgi sayesinde ülkesine dönüşü.


Filmi en derin ayrıntılarına kadar anlatmıyorum çünkü gerçekten izleyip kendinizin görmesi en güzeli olur.
Son olarak şunu demek istiyorum gerçek sevgi seneler geçse bile her şeye kaadir.

Şimdiden iyi okumalar , izleyecek olanlara da iyi seyirler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kore İçecekleri & Turşuları

İÇ YAKANLAR DA BUGÜN: DO GA Nİ (SESSİZLİK)